Apeldoorns kunstenaar Tirza Verrips helpt de Apenheul

Apeldoorn - De bekende Apeldoornse beeldend kunstenaar en ontwerper Tirza Verrips, onder andere bekend van vele kunstobjecten in Apeldoorn en wijde omgeving, gaat bekende Apeldoornse kunstenaars, artiesten, winkeliers en overig bedrijfsleven mee trekken in een breed initiatief om de Apenheul financieel te gaan ondersteunen.

Dat doet hij in samenwerking met het nieuwe internetplatform van Apeldoornse ondernemers Winnen Doe Je Niet Alleen (www.wdjna.nl). Het gaat Tirza Verrips, ‘buurman’ van de Apenheul, aan het hart dat zelfs daar dieren, net als in vele andere dierenparken, slachtoffer dreigen te worden van de pandemie.

Zonder publiek gaan de dieren het niet redden. Vanwege de Corona crisis heeft de Apenheul al 3 keer de hekken moeten sluiten. Hekken dicht betekent geen inkomsten, met alle desastreuze gevolgen voor mens en dier. Bekende kunstenaars en artiesten zetten zich inTirza Verrips gaat aan de slag met een aantal bekende kunstenaars, fotografen en artiesten. Zoals onder andere Patricia Steur, Nico Koster, Narouz Moltzer, Jeannete van der Vliet, Peter Donkersloot, George Heidweiller, Bianca ten Tije (voorheen Leusink), Maja Boot. Ook Edwin van Hoevelaak van Rooftop Studios in Holten(bekend hitproducer- en componist), Daniël Schonewille en smartfocus.eu gaan de noodlijdende Apenheul helpen.

Dat is ook de insteek van de samenwerking met Winnen Doe je Niet Alleen. Uitgangspunt is: door de toegepaste marketingformule is helpen de basis voor moderne reclame en marketing, zowel voor de Apenheul, de winkeliers in de regio Apeldoorn en het overige bedrijfsleven! Voor lokale/regionale middenstand en horeca betekent deelname/helpen voor hen extra omzet en directe steun aan de Apenheul. De kunstenaars stellen onder andere kunstwerken, schilderlessen, workshops, optredens, merchandising, fotoshoots beschikbaar voor de veilingen en verkoop ten bate van de Apenheul. De winkeliers en overig bedrijfsleven kunnen meedoen met de onder andere de DoeGoedBon® en de veiling van merkproducten, gebruik makkend van de speciale marketingformule. Tirza roept andere kunstenaars, fotografen, artiesten en winkeliers, maar ook het bedrijfsleven op mee te doen.

De opbrengsten van de verkoop, de veilingen of een deel daarvan en de DoeGoedBon® gaan rechtstreeks naar de Apenheul.Ook de kunstenaars/artiesten worden geholpenVoor de kunstenaars en artiesten snijdt het mes daarbij aan twee kanten, want een groot aantal kunstenaars en artiesten zijn vanwege de Corona crisis inmiddels zelf tot goed doel verheven. De formule is simpel: door de Apenheul te helpen, helpt Tirza Verrips tevens zichzelf , de kunstenaars, de middenstand in Apeldoorn en het bedrijfsleven. De kunstenaars, artiesten, krijgen via ‘Winnen Doe Je niet Alleen’ (wdjna.nl) onder andere een breed digitaal podium als nieuw veiling -en verkoopkanaal voor hun werken en producten, dus ook extra inkomsten!

Meer berichten

Het lokale nieuws in uw mailbox ontvangen?

Aanmelden